FANDOM

Felicia Eeckelaert
Seizoenen 25 200px
Eerste verschijning Aflevering 5691 - 14 maart 2016
Laatste verschijning Aflevering 5694 - 17 maart 2016
Gespeeld door Ann Hendrickx

Kinderen Estee Eeckelaert en Lotte Eeckelaert
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene InformatieEdit

Felicia Eeckelaert is een gastpersonage dat van 14 maart 2016 tot en met 17 maart 2016 vertolkt wordt door een Ann Hendrickx.

Familie en LiefdeslevenEdit

Felicia is de vrouw van Henri Eeckelaert. Samen met hem heeft zij 2 dochters: Lotte Eeckelaert en Estee Eeckelaert.

BeroepslevenEdit

Henri en Felicia hebben al 30 jaar een immobilienkantoor.

VerhaallijnenEdit

Nadat Liesbeth Pauwels ontslag nam bij VDB en Benny Coppens investeerde in de dure reis naar Kenia, beslist hij ook nog geld te pompen in een nieuwe 3D-televisie. Patrick Pauwels en Liesbeth zijn niet te spreken over de dure aankoop en vrezen voor financiële problemen. Niet veel later komen Arno Coppens en Estee Eeckelaert op bezoek en vertellen dat ze in het huwelijksbootje willen stappen. Terwijl Benny enthousiast is voor hen, komt het bij Liesbeth nogal hard aan. Zij heeft namelijk nooit echt een band gehad met Estee. Benny en Liesbeth beslissen om Henri Eeckelaert en Felicia uit te nodigen voor een etentje bij hen thuis. De twee verschrikken zich een bult wanneer Estees ouders een trouwfeest van 20 000 euro willen organiseren.

Liesbeth krijgt een onaangename verrassing van de belastingen: een te betalen bedrag van 18 000 euro. Ze beslist terug op zoek te gaan naar werk. Ondertussen komt Arno haar en Benny vertellen dat zijn trouwfeest vervroegd wordt naar juli 2016 waardoor ze het voorschot eerder moeten betalen dan afgesproken. Liesbeth eist dat haar man de nieuwe televisie en de safari verkoopt.

Foto'sEdit